Blindhet

Elever med blindhet läser punktskrift, antingen som tryckt taktil skrift i bokform eller i digital form med skärmläsningsprogram och punktskriftsskärm. Elever med blindhet använder samma läromedel som övriga i klassen. Läromedlets texter och övningar tillgängliggörs och bearbetas för taktil läsning. Bilder och grafiskt material får bildbeskrivningar eller blir taktila bilder. 

Blindhet

Elever med blindhet läser punktskrift, antingen som tryckt taktil skrift i bokform eller i digital form med skärmläsningsprogram och punktskriftsskärm. Elever med blindhet använder samma läromedel som övriga i klassen. Läromedlets texter och övningar tillgängliggörs och bearbetas för taktil läsning. Bilder och grafiskt material får bildbeskrivningar eller blir taktila bilder. 

Goodwill Företagsekonomi 1.

Goodwill Företagsekonomi 1, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
332 kr
Lägg i varukorg, Goodwill Företagsekonomi 1
Från entreprenörskap till bokslut, Goodwill Företagsekonomi 1 har omarbetats och reviderats för att ännu bättre passa gymnasieskolans kurs i företagse...
Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok.

Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
321 kr
Lägg i varukorg, Goodwill Företagsekonomi 1 Uppgiftsbok
Från entreprenörskap till bokslut, Goodwill Företagsekonomi 1 har omarbetats och reviderats för att ännu bättre passa gymnasieskolans kurs i företagse...
Balans Företagsekonomi 1 Övningar.

Balans Företagsekonomi 1 Övningar, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
319 kr
Lägg i varukorg, Balans Företagsekonomi 1 Övningar
Övningsboken följer samma struktur som faktaboken, det vill säga åtta block som tydligt speglar det centrala innehållet i kursplanen. Genom tre olika ...
E3000 Företagsekonomi 2 Övningsbok.

E3000 Företagsekonomi 2 Övningsbok, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
401 kr
Lägg i varukorg, E3000 Företagsekonomi 2 Övningsbok
E3000 Företagsekonomi 2 Övningsbok har ett stort antal verklighetsnära övningar och projektuppgifter. Genom en tydlig indelning är det enkelt att se v...
Bild saknas

Balans Företagsekonomi 1 Fakta, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
319 kr
Lägg i varukorg, Balans Företagsekonomi 1 Fakta
Balans Företagsekonomi 1 , som är en grundläggande kurs, lär sig eleven att starta och driva företag. Det handlar om allt från entreprenörskap och hål...
Bild saknas

Balans Företagsekonomi 2 Fakta, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
319 kr
Lägg i varukorg, Balans Företagsekonomi 2 Fakta
I Balans Företagsekonomi 2, faktabok fördjupas elevens kunskaper i att starta och driva företag. Läromedlet inleds med företagets roll och villkor i s...
Omslag till E3000 Företagsekonomi 1 Övningsbok.

E3000 Företagsekonomi 1 Övningsbok, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
389 kr
Lägg i varukorg, E3000 Företagsekonomi 1 Övningsbok
E3000 Företagsekonomi 1 Övningsbok har ett stort antal verklighetsnära övningar och projektuppgifter. Genom en tydlig indelning är det enkelt att se v...
Omslag till E3000 Företagsekonomi 1 Faktabok.

E3000 Företagsekonomi 1 Faktabok, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
399 kr
Lägg i varukorg, E3000 Företagsekonomi 1 Faktabok
E3000 Företagsekonomi 1 är ett heltäckande läromedel i kursen företagsekonomi 1. Faktaboken tar upp företagandets förutsättningar och villkor genom gr...
Bild saknas

M2000 Classic Fakta, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
398 kr
Lägg i varukorg, M2000 Classic Fakta
M2000 Classic är det kompletta läromedlet för grundläggande studier i marknadsföring. Boken har sin bas i klassisk marknadsföringsteori och bygger på ...
Bild saknas

M2000 Classic Uppgifter, e-bok i HTML-format, obearbetad text och bild

Företagsekonomi E-bok
299 kr
Lägg i varukorg, M2000 Classic Uppgifter
M2000 Classic är det kompletta läromedlet för grundläggande studier i marknadsföring. Boken har sin bas i klassisk marknadsföringsteori och bygger på ...